(Ty)Dzień Farmaceuty lista zwycięzców konkursu

Poniżej prezentujemy listę nagrodzonych w konkursie (Ty)Dzień Farmaceuty, który odbył się na łamach naszego portalu.

Nagrodę w postaci serii „Do kieszeni fartucha” otrzymują:

  1. Urszula Jakubowska
  2. Piotr Rudzki
  3. Aneta Rudzka
  4. Krzysztof Słomiak
  5. Katarzyna Domagała

Nagrodę w postaci 18 numeru dwumiesięcznika MGR.FARM otrzymują:

  1. Mariola Zemla
  2. Kinga Szewczyszyn
  3. Katarzyna Rogala
  4. Agata Sikora
  5. Sylwia Straus
  6. Renata Idźkowska
  7. Natalia Foremska
  8. Aleksandra Kamadulska
  9. Marcin Chowaniec
  10. Paulina Dróżdż
  11. Irena jankowska
  12. Sylwia Kwaśniewska-Rochmińska
  13. Grzegorz Brandt
  14. Alicja Zimnowodzka
  15. Kornelia Tomaszek
  16. Izabela Bajorek
  17. Paweł Wawrzyk
  18. Anna Pachacz
  19. Agnieszka Wołosiańska
  20. Agnieszka Nowacka
  21. Hanna Naróg
  22. Marek Koteluk
  23. Karolina Nawrocka
  24. Anna Cieślik
  25. Iwona Kujawska
  26. Anna Wójcik
  27. Mateusz Ziaja
  28. Justyna Krasowiak
  29. Agnieszka Zagórska – Mendra
  30. Justyna Wszołek
  31. Izabela Peroń
  32. Karolina Ropicka
  33. Magdalena Fuszara
  34. Beata Owsianka
  35. Marta Turniak
  36. Żaneta Kozioł
  37. Marcin Walkowicz
  38. Aleksandra Kozyra
  39. Izabela Talarek
  40. Agnieszka Wiesner
  41. Magdalena Biłas
  42. Katarzyna Staś
  43. Anna Chmielecka
  44. Agnieszka Wełpa
  45. Monika Kamińska

Dziękujemy za udział w konkursie i serdecznie gratulujemy zwycięzcom.

 

REKLAMA
REKLAMA

Jak oceniasz artykuł?

Twoja ocena: Jeszcze nie oceniłeś/aś artykułu

Udostępnij tekst w mediach społecznościowych

0 komentarzy - napisz pierwszy Komentujesz jako gość [ lub zarejestruj]

Szanowni Państwo,

Farmacja.net sp. z o. o. przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane w plikach cookies, w celu personalizacji treści oraz reklamy, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu w Internecie.

Kliknij „Zatwierdź i przejdź do serwisu”, aby wyrazić zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez farmacja.net sp. z o .o. , Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, szczegółowo opisanych w ustawieniach zaawansowanych.

Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w ustawieniach zaawansowanych.

Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. W polityce prywatności znajdziesz informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Instalowanie cookies itp. na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików.

Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie i podobne służących do zbierania i przetwarzania danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraza analizowania ruchu na naszych stronach. Te pliki cookie pomagają poprawić jakość treści reklamowych na stronach. Dzięki tym technologiom możemy zapiewnić Ci lepszą obsługę poprzez serwowanie reklam lepiej dopasowanych do Twoich preferencji.

Nasi zaufani partnerzy to:

Facebook Ireland Limited – prowadzenie kampani remarektingowych i mierzenie ich efektywności – Irlandia (EOG)

Google Ireland Limited (Google Adwords, DoubleClick Ad Exchange, DoubleClick for Publishers Small Business) – zarządzanie kampaniami reklamowymi, ich analiza i pomiary ruchu na stronach Serwisu – Irlandia (EOG)

Google Incorporated (Google Analytics, Google Cloud Platform, GSuit, Google Optimize, Google Tag Manager, Google Data Studio) – obsługa kampanii reklamowych, analizowanie ruchu na stronach Serwisu i obsługa poczty firmowej, analiza sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika – USA (poza EOG)

Comvision sp. z o. o. – wysyłanie informacji marketingowych dotyczących Serwisu – Polska (EOG)

Benhauer sp. z o.o. – prowadzenie kampanii remarketingowych i mierzenie ich efektywności, e-mail Marketing – Polska (EOG)

Oświadczenie

Dostęp do zawartości serwisu rx.edu.pl jest możliwy dla osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi.

Ustawienia zaawansowane Wstecz
logo