System PLMVS i informacje po zeskanowaniu leku

Można wydać 2op po 28 tabl., ale należy mieć na uwadze, że zapisane opakowanie 56 tabl. nie figuruje w wykazie leków refundowanych, stąd pacjent musi otrzymać lek pełnopłatnie(fot. Shutterstock).

Informacje oraz alerty, które po zeskanowaniu unikalnego identyfikatora z opakowania leku, zwraca system PLMVS.

PLMVS pokaże nam aktualny status serializowanego produktu leczniczego w czasie jego weryfikacji.

Statusy leków sprawdzimy tutaj:

REKLAMA

Zależnie od poprawności danych, które znajdują się na opakowaniu, a także działania skanera, PLMSV wyśle zwrotnie komunikat bądź alert. Czym się one od siebie różnią?

Komunikat dotyczyć będzie informacji o treści administracyjnej, a więc – podania nieprawidłowego hasła, zablokowania konta czy też braku certyfikatu dostępowego.

Z kolei alert to informacja, że dane, które zostały zeskanowane skanerem, nie są zgodne z tymi, które znajdują się w systemie PLMVS. Wśród powodów, możemy wyróżnić takie, jak np. błąd w odczycie danych, zamiana wielkich liter na małe, niepoprawna data ważności, brak danej serii czy pojedynczego opakowania w PLMVS. Każdy alert posiada indywidualne ALERT ID – na jego podstawie możliwe jest zidentyfikowanie konkretnej paczki produktu (czytaj też: System PLMVS i przywracanie statusu leku).

Kiedy zgłaszamy alert na Portalu Fundacji, poza danymi, które znajdują się na opakowaniu, powinniśmy podać właśnie to ALERT ID.

AM/nmvo.pl

REKLAMA
REKLAMA

Jak oceniasz artykuł?

Twoja ocena: Jeszcze nie oceniłeś/aś artykułu

Udostępnij tekst w mediach społecznościowych

0 komentarzy - napisz pierwszy Komentujesz jako gość [ lub zarejestruj]

Szanowni Państwo,

Farmacja.net sp. z o. o. przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane w plikach cookies, w celu personalizacji treści oraz reklamy, udostępniania funkcji mediów społecznościowych oraz analizowania ruchu w Internecie.

Kliknij „Zatwierdź i przejdź do serwisu”, aby wyrazić zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez farmacja.net sp. z o .o. , Zaufanych Partnerów Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, szczegółowo opisanych w ustawieniach zaawansowanych.

Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w ustawieniach zaawansowanych.

Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. W polityce prywatności znajdziesz informacje jak zakomunikować nam Twoją wolę skorzystania z tych praw.

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych znajdują się w polityce prywatności.

Instalowanie cookies itp. na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików.

Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie i podobne służących do zbierania i przetwarzania danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraza analizowania ruchu na naszych stronach. Te pliki cookie pomagają poprawić jakość treści reklamowych na stronach. Dzięki tym technologiom możemy zapiewnić Ci lepszą obsługę poprzez serwowanie reklam lepiej dopasowanych do Twoich preferencji.

Nasi zaufani partnerzy to:

Facebook Ireland Limited – prowadzenie kampani remarektingowych i mierzenie ich efektywności – Irlandia (EOG)

Google Ireland Limited (Google Adwords, DoubleClick Ad Exchange, DoubleClick for Publishers Small Business) – zarządzanie kampaniami reklamowymi, ich analiza i pomiary ruchu na stronach Serwisu – Irlandia (EOG)

Google Incorporated (Google Analytics, Google Cloud Platform, GSuit, Google Optimize, Google Tag Manager, Google Data Studio) – obsługa kampanii reklamowych, analizowanie ruchu na stronach Serwisu i obsługa poczty firmowej, analiza sposobu korzystania z Serwisu przez Użytkownika – USA (poza EOG)

Comvision sp. z o. o. – wysyłanie informacji marketingowych dotyczących Serwisu – Polska (EOG)

Benhauer sp. z o.o. – prowadzenie kampanii remarketingowych i mierzenie ich efektywności, e-mail Marketing – Polska (EOG)

Oświadczenie

Dostęp do zawartości serwisu rx.edu.pl jest możliwy dla osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi.

Ustawienia zaawansowane Wstecz
logo