Brak adresu na e-recepcie

Informacja o kodach resortowych może być poprawiona przez osobę realizującą e-receptę (fot.Shutterstock).

W części graficznej jest umieszczony adres pacjenta, jednak w części wizualnej widnieje zapis: NMZ. Czy adres pacjenta może być wpisany w adnotacjach, czy lekarz musi poprawić e-receptę?

Odp: Brakujący adres pacjenta można uzupełnić w programie aptecznym, tak, by znalazł się w przesyłanym DRR. Sposób jest dowolny, ale najprościej zrobić to w karcie pacjenta (w ten sposób dane przypiszą się do wszystkich e-recept z tym samym PESEL-em). Sama adnotacja może okazać się niewystarczająca i podczas wysyłki DRR do SIM będzie pojawiał się błąd 070.

Jak oceniasz artykuł?

Twoja ocena: Jeszcze nie oceniłeś/aś artykułu

Udostępnij tekst w mediach społecznościowych

0 komentarzy - napisz pierwszy Komentujesz jako gość [ lub zarejestruj]