Odp.:
Jeżeli osoba realizująca jest świadoma, że adres jest nieprawidłowy (np. niepełny), a pomyłka oczywista, najlepiej będzie dane poprawić. Nie musi być to adnotacja, bo wystarczą właściwe dane w kartotece pacjenta, które wczytają się podczas generowania DRR i będą przekazane do SIM. Wystarczy pilnować, żeby dane nie zaktualizowały się ponownie błędnie z e-recepty.
Brak poprawy musiałby skutkować odmową realizacji takiej recepty. Pracownik apteki nie musi znać miejsc zamieszkania swoich pacjentów, a kod pocztowy, nawet błędny nie wymaga korekty.
Czytaj również: Niepełne dane świadczeniodawcy na e-recepcie
Jak oceniasz artykuł?
Twoja ocena: Jeszcze nie oceniłeś/aś artykułuUdostępnij tekst w mediach społecznościowych
1 komentarz Komentujesz jako gość [zaloguj się lub zarejestruj]